گردشگری

زیباترین شهر آلمان؛ برلین،مونیخ، هامبورگ یا کلن؟

آلمان کشوری با شهرهای زیبا و تاریخی. در واقع این کشور به دلیل داشتن جاهای زیبا و دیدنی، یکی از مقاصد توریست ها میباشد. اگر قصد دارید در آینده به این کشور زیبا سفر کنید و یا در کل از زیبایی های آن بدانید در ادامه به برخی از زیباترین شهرهای آلمان اشاره می‌کنم:

زیباترین شهرهای آلمان

آلمان کشوری است که سالانه میلیون ها نفر از آن بازدید می کنند. در واقع آلمان قلب صنعت اروپاست و با توجه به تاریخچه ای که دارد، در بسیاری از شهرها می توان ساختمان ها، خیابان ها و آثار تاریخی مربوط به آن دوران را یافت. در ادامه به زیباترین شهرها و جاهای دیدنی آنها می پردازیم.

مونیخ (Munich)

مونیخ به عنوان پایتخت باواریا، به دلیل معماری زیبا، موزه‌های فراوان و فضای سبز، زیباترین شهرهای جهان  محسوب شده و محبوبیت زیادی را در بین ساکنین و توریست های این شهر دارد. باغ‌های انگلیسی، کاخ‌های تاریخی و بازارهای شهری از جمله جاذبه‌های توریستی این شهر محسوب می‌شوند که در ادامه بیشتر در مورد آنها توضیح داده ایم:

باغ های انگلیسی (English Garden) 

زیباترین شهرهای آلمان؛ باغ های انگلیسی

باغ‌های انگلیسی در قلب شهر مونیخ و در اندازه بزرگترین باغ‌های شهری در جهان قرار دارد. این باغ با چشم‌انداز زیبا، رودخانه ایزار و فضای سبز مناسب برای پیاده‌روی و سواری دوچرخه شناخته شده است.

بازار مرکزی (Viktualienmarkt)

 بازار مرکزی یک بازار محلی در قلب شهر مونیخ است که محصولات غذایی تازه، گل و گیاه و آیتم‌های سوغاتی را عرضه می‌کند. این بازار در میان گردشگران و محلی‌ها خیلی محبوب است.

میدان ماریا پلاتز (Marienplatz)

زیباترین شهرهای آلمان میدان ماریا پلاتز (Marienplatz)

میدان ماریا پلاتز به عنوان مرکز تاریخی شهر مونیخ شناخته می‌شود که با ساعت برج گوتیک، ریاست شهری دوره رنسانس و کلیسای فریسین از جمله جاذبه‌های توریستی این میدان هستند.

قلعه نیمفنبورگ (Nymphenburg Palace)

قلعه نیمفنبورگ در خارج از مرکز شهر مونیخ واقع شده است و یکی از جاذبه‌های توریستی محبوب در این شهر محسوب می‌شود. این قلعه با فضای سبز زیبا، موزه و آلاچیق‌های بزرگ محصولات هنری شناخته شده است.

کاخ رزیدنتز (Residenz Palace)

 کاخ رزیدنتز به عنوان پرکاربردترین موزه در مونیخ شناخته شده است که سابقاً به عنوان محل اقامت دوقلوی حاکم بویاریا بوده است. این کاخ با دکوراسیون مجلل و مجسمه‌های ارزشمند، جاذبه‌ای برای بازدید کنندگان است.

برلین (Berlin)

 برلین به عنوان پایتخت آلمان، با موزه‌های تاریخی، فضاهای فرهنگی و معماری مدرن خود جذابیت زیادی برای گردشگران دارد. برج تلویزیون، دروازه براندنبورگ و المپیاستادیون از جمله جاذبه‌های توریستی برلین هستند.

جزایر موزه

جاهای دیدنی کشور آلمان

برلین دارای 5 جزیره موزه است که در آنها مجموعه‌های هنری، تاریخی و فرهنگی متنوعی قرار دارد. می‌توانید در این جزایر به دیدن موزه برلین، موزه پرگامون، موزه نویسندگان و غیره بپردازید.

برج تلویزیون

این برج معروف با ارتفاع بیش از 368 متر بالاترین ساختمان برلین است. می‌توانید به بالای برج صعود کنید و از مناظر شهر برلین لذت ببرید.

درب براندنبورگ

این درب تاریخی و نمادی از شهر برلین است. می‌توانید در این محل به دیدن مجسمه‌ها، موزه‌ها و ساختمان‌های تاریخی بپردازید.

مموریال هولوکاست

جاهای دیدنی آلمان؛ مموریال هولوکاست

این مموریال به یاد قربانیان هولوکاست ساخته شده است و یک مقصد مهم برای بازدیدکنندگان است. می‌توانید در این محل به دیدن موزه هولوکاست و آثار هنری مرتبط با آن بپردازید.

هامبورگ (Hamburg)

شهر هامبورگ یکی از شهرهای بزرگ و مهم آلمان است که با موقعیت جغرافیایی خود در نزدیکی دریای شمال، بندری بزرگ و جذاب دارد. همچنین، شهر هامبورگ با معماری زیبا، فضای سبز خوب و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی متعدد، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در زیر به برخی از جاذبه‌های دیدنی شهر هامبورگ اشاره می‌کنم:

بندر هامبورگ (Port of Hamburg)

زیباترین شهر آلمان؛ بندر هامبورگ (Port of Hamburg)

بندر هامبورگ یکی از بزرگترین و پرمخاطب‌ترین بنادر در جهان است که در نزدیکی دریای شمال قرار دارد. این بندر با فضای باز و مناظر زیبا، جاذبه‌ای برای گردشگران و علاقه‌مندان به کشتی‌سواری است.

کاخ شتادت (Stadthausbrücke)

 کاخ شتادت یک ساختمان تاریخی در قلب شهر هامبورگ است که در سال ۱۹۰۵ ساخته شد. این ساختمان از جمله شاهکارهای معماری شهر هامبورگ است و امروزه به عنوان مرکز فرهنگی شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارک پلنزن (Planten un Blomen)

زیباترین شهرهای آلمان؛ Planten un Blomen

پارک پلنزن یکی از بزرگترین و زیباترین پارک‌های شهری در آلمان است که در قلب شهر هامبورگ قرار دارد. این پارک با باغ‌های زیبا، چشم‌اندازهای طبیعی و فضای باز، جاذبه‌ای برای گردشگران و محلی‌هاست.

کلن (Cologne)

 شهر کلن با معماری قدیمی، کلیساهای تاریخی و مناظر طبیعی زیبا محبوبیت زیادی دارد. اگر در این شهر زندگی میکنید و یا قصد سفر به آن را دارید، در ادامه به مکان های دیدنی آن می پردازیم:

قلعه فیشرنیچ (Schloss Brühl)

زیباترین جاهای آلمان؛ Schloss Brühl

قلعه فیشرنیچ یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین قلعه‌های آلمان است که در نزدیکی شهر کلن قرار دارد. این قلعه با فضای سبز زیبا و آلاچیق‌های بزرگ، جاذبه‌ای برای بازدید کنندگان است.

پل هوهن‌زولرن (Hohenzollern Bridge)

 پل هوهن‌زولرن یکی از نمادهای شهر کلن است که بر روی رودخانه راین قرار دارد. این پل با چشم‌اندازهای زیبا و مناظر شهری، محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا